Об’єктна модель авторської онлайн-школи(АОШ)

 

Об’єктна модель Негоди С.П.

авторської онлайн-школи(АОШ)

Назва об’єкта

Вид об’єктів

Складові

компоненти

Властивість складників

Діапазон

значень властивостей складників

1

Топологія моделі

авторської

онлайн

школи

Формальна

модель

АОШ

Самонавчання

Програмність

Конструктивність

Самовиховання

Керованість

Технологічність

Саморозвиток

Координованість

Прогнозованість

Самозбереження

Надійність

Інформаційність

Самовдосконалення

Складність

Гарантованість

Універсальна

модель

 АОШ

Групове навчання

Чутливість

Коаліційність

Групове виховання

Стійкість

Інноваційність

Груповий розвиток

Безпечність

Функціональність

Багатоваріативна

модель

АОШ

Отримання досвіду

Концептуальність

Інтерактивність

Реалізація стратегії

Ергономічність

Результативність

Розвиток інтуїції та прогнозування конфліктних подій

Масштабність

Стадійність

Формування  компетенцій аналізу

Узгодженість

Оптимальність

Розпізнавання ризиків і  втрат

Компромісність

Прогнозованість

Гібридна

модель

АОШ

Засвоєння моделей поведінки в коаліціях

Енергоємність

Раціональність

Осмислення подій та реакцій на зовнішні впливи

Фундаментальність

Доповнюваність

Реалізація ресурсів штурмуового успіху

Морфологічність

Інтервальність

Проектування сценаріїв успіху

Факторність

Перехресність

Виборювання персональної позиції в ієрархіях

Повнота

Визначеність

2

 

Парадигма авторської

онлайн

школи

 

Ідеологічна

модель

 АОШ

Виховні

концепції

Управлінська система освіти і науки

Консервативність,

Інноваційність,

Відкритість

Ідеологічні

концепції

Приватне право на науку, освіту,

самоосвіту

Реакційність,

Таємність,

Критичність

Наукові

концепції

Громадянське право на освіту, науку, розвиток

Революційність,

Клановість,

Дозволеність

Теологічні

концепції

Філософська концепція науки

Радикальність,

Демократичність

Правові

концепції

Свідомість учасників АОШ

Еволюційність,

Регіональність

Устави та

Санкції  АОШ

Віра, довіра  учасників АОШ

 

Періодичність,

Автономність,

Магістральність.

Прагматична

модель

АОШ

Синергетичні принципи

Інклюзія

Ліберальність,

Комформізм,

Фінансові

втрати і збитки

Кошторис

Кредити

Табуйованість,

діалектичність

Гегемонія

прибутку і достатку

Колекції

знань та

досвіду

Концептуальність,

Релігійність,

Моральність

Цінності

життя і здоров’я

Бази даних

та залежностей

Традиційність,

Світоглядність

Відношення

до природи

Бібліотеки

книг і журналів

Трансформованість

Включеність

Феноменологічна

модель

АОШ

Технологія

«традиційної школи»

Ресурси АОШ

Фрагметарність

Самоврядність

Вітруальність

Технологіїя  «школи розвитку»

Соціуми АОШ

Комунікативність

Технологія «школи соціалізації»

Процеси АОШ

Сигнальність

Креативні

технологія

Регламент АОШ

Інтенсивність

Експериментальні

технології

Масштаб АОШ

Непервність

сервісність

Дистанційні технології

Реалії АОШ

Доступність

Концептуальність

Інтерактивні технології

Методи АОШ

Мультимедійність

Масовість

Проблемні  НЛП-технології

Контроль  АОШ

Гнучкість

Глобальність

4

Рівні АОШ

Дошкільний рівень

 

 

 

Початковий рівень

 

 

 

Базовий рівень

 

 

 

Допрофільний рівень

 

 

 

Профільний рівень

 

 

 

Професійний рівень

 

 

 

Вищий професійний рівень

 

 

 

Експертний рівень

 

 

 

5

Сфери АОШ

Культурна сфера

 

 

 

Психологічна сфера

 

 

 

Соціальна сфера

 

 

 

Економічна сфера

 

 

 

Духовна сфера

 

 

 

Спортивна сфера

 

 

 

6

Інваріанти АОШ

Регламентні  інваріанти

 

 

 

Функціональні інваріанти

 

 

 

7

Комунікації АОШ

Мережні комунікації

 

 

 

Мобільні комунікації

 

 

 

Очні комунікації

 

 

 

Заочні комунікації

 

 

 

Дистанційні комунікації

 

 

 

8

База АОШ

Матеріальна

 

 

 

Методична

 

 

 

Технічна

 

 

 

Кадрова

 

 

 

9

Орієнтири АОШ

Наукові

 

 

 

Компетентнісні

 

 

 

Практичні

 

 

 

Дослідницькі

 

 

 

Гібридні

 

 

 

10

Принципи АОШ

Демократичні принципи

 

 

 

Відкриті принципи

 

 

 

Системні принципи

 

 

 

Цілісні принципи

 

 

 

Конкурентні приципи

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Аналіз комунікаційних процесів в дистанційній освіті

Алгоритми онлайн

Відгуки вчителів про дистанційну освіту