Об’єктна модель авторської онлайн-школи(АОШ)
Об’єктна модель Негоди С.П.
авторської онлайн-школи(АОШ)
|
№ |
Назва об’єкта |
Вид об’єктів |
Складові компоненти |
Властивість складників |
Діапазон значень
властивостей складників |
|
1 |
Топологія
моделі авторської онлайн школи |
Формальна модель АОШ |
Самонавчання |
Програмність |
Конструктивність |
|
Самовиховання |
Керованість |
Технологічність |
|||
|
Саморозвиток |
Координованість |
Прогнозованість |
|||
|
Самозбереження |
Надійність |
Інформаційність |
|||
|
Самовдосконалення |
Складність |
Гарантованість |
|||
|
Універсальна модель АОШ |
Групове навчання |
Чутливість |
Коаліційність |
||
|
Групове виховання |
Стійкість |
Інноваційність |
|||
|
Груповий розвиток |
Безпечність |
Функціональність |
|||
|
Багатоваріативна модель АОШ |
Отримання досвіду |
Концептуальність |
Інтерактивність |
||
|
Реалізація стратегії |
Ергономічність |
Результативність |
|||
|
Розвиток інтуїції та прогнозування конфліктних подій |
Масштабність |
Стадійність |
|||
|
Формування
компетенцій аналізу |
Узгодженість |
Оптимальність |
|||
|
Розпізнавання ризиків і втрат |
Компромісність |
Прогнозованість |
|||
|
Гібридна модель АОШ |
Засвоєння моделей поведінки в коаліціях |
Енергоємність |
Раціональність |
||
|
Осмислення подій та реакцій на зовнішні впливи |
Фундаментальність |
Доповнюваність |
|||
|
Реалізація ресурсів штурмуового успіху |
Морфологічність |
Інтервальність |
|||
|
Проектування сценаріїв успіху |
Факторність |
Перехресність |
|||
|
Виборювання персональної позиції в ієрархіях |
Повнота |
Визначеність |
|||
|
2 |
Парадигма
авторської онлайн школи |
Ідеологічна модель АОШ |
Виховні концепції |
Управлінська
система освіти і науки |
Консервативність, Інноваційність, Відкритість |
|
Ідеологічні концепції |
Приватне
право на науку, освіту, самоосвіту |
Реакційність, Таємність, Критичність |
|||
|
Наукові концепції |
Громадянське
право на освіту, науку, розвиток |
Революційність, Клановість, Дозволеність |
|||
|
Теологічні концепції |
Філософська
концепція науки |
Радикальність, Демократичність |
|||
|
Правові концепції |
Свідомість
учасників АОШ |
Еволюційність, Регіональність |
|||
|
Устави
та Санкції АОШ |
Віра,
довіра учасників АОШ |
Періодичність, Автономність, Магістральність. |
|||
|
Прагматична модель АОШ |
Синергетичні
принципи |
Інклюзія |
Ліберальність, Комформізм, |
||
|
Фінансові втрати
і збитки |
Кошторис Кредити |
Табуйованість, діалектичність |
|||
|
Гегемонія прибутку
і достатку |
Колекції знань
та досвіду |
Концептуальність, Релігійність, Моральність
|
|||
|
Цінності життя
і здоров’я |
Бази
даних та
залежностей |
Традиційність, Світоглядність |
|||
|
Відношення до
природи |
Бібліотеки книг
і журналів |
Трансформованість Включеність
|
|||
|
Феноменологічна модель АОШ |
Технологія «традиційної школи» |
Ресурси
АОШ |
Фрагметарність Самоврядність Вітруальність |
||
|
Технологіїя «школи розвитку» |
Соціуми
АОШ |
Комунікативність |
|||
|
Технологія «школи соціалізації» |
Процеси
АОШ |
Сигнальність |
|||
|
Креативні технологія |
Регламент
АОШ |
Інтенсивність |
|||
|
Експериментальні технології |
Масштаб
АОШ |
Непервність сервісність |
|||
|
Дистанційні технології |
Реалії
АОШ |
Доступність Концептуальність |
|||
|
Інтерактивні технології |
Методи
АОШ |
Мультимедійність Масовість |
|||
|
Проблемні НЛП-технології |
Контроль АОШ |
Гнучкість Глобальність |
|||
|
4 |
Рівні АОШ |
Дошкільний рівень |
|
|
|
|
Початковий рівень |
|
|
|
||
|
Базовий рівень |
|
|
|
||
|
Допрофільний рівень |
|
|
|
||
|
Профільний рівень |
|
|
|
||
|
Професійний рівень |
|
|
|
||
|
Вищий професійний рівень |
|
|
|
||
|
Експертний рівень |
|
|
|
||
|
5 |
Сфери АОШ |
Культурна сфера |
|
|
|
|
Психологічна сфера |
|
|
|
||
|
Соціальна сфера |
|
|
|
||
|
Економічна сфера |
|
|
|
||
|
Духовна сфера |
|
|
|
||
|
Спортивна сфера |
|
|
|
||
|
6 |
Інваріанти
АОШ |
Регламентні інваріанти |
|
|
|
|
Функціональні інваріанти |
|
|
|
||
|
7 |
Комунікації
АОШ |
Мережні комунікації |
|
|
|
|
Мобільні комунікації |
|
|
|
||
|
Очні комунікації |
|
|
|
||
|
Заочні комунікації |
|
|
|
||
|
Дистанційні комунікації |
|
|
|
||
|
8 |
База АОШ |
Матеріальна |
|
|
|
|
Методична |
|
|
|
||
|
Технічна |
|
|
|
||
|
Кадрова |
|
|
|
||
|
9 |
Орієнтири
АОШ |
Наукові |
|
|
|
|
Компетентнісні |
|
|
|
||
|
Практичні |
|
|
|
||
|
Дослідницькі |
|
|
|
||
|
Гібридні |
|
|
|
||
|
10 |
Принципи
АОШ |
Демократичні
принципи |
|
|
|
|
Відкриті
принципи |
|
|
|
||
|
Системні
принципи |
|
|
|
||
|
Цілісні
принципи |
|
|
|
||
|
Конкурентні
приципи |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар